På den här sidan kommer jag skriva om vad som händer i mitt liv (och vad som händer i mitt huvud). Som rubriken avslöjar så kommer jag inte posta något här varje dag, utan när jag har tid att skriva så skriver jag, och det är högst troligen inte samma dag som det jag skriver om har hänt.

torsdag 19 december 2013

Julefrid-avier

Alla beställningar av julklappar har kommit fram!

...på olika vägar :)

På måndagen fick jag ett sms att jag kunde hämta ut ett paket, från posten, på coop (storochliten). Sedan fick jag ett annat sms som sade att det fanns ett paket hos posten som var för stort och att jag behövde ringa för att bestämma vad jag ville göra med det (jollyroom).

På tisdagen fick jag ett tredje paket levererat hem av en trevlig brevbärare som ringde på dörren (cdon), jag hämtade mitt första paket på coop och ringde angående det andra paketet som satt fast på posten för att det var för stort för att lämnas ut till ett ombud.

De erbjöd vänligt att köra hem paketet till mig om jag bara kunde vara hemma under onsdagen - jag är inte annat än hemma, sade jag glatt, och kunde under onsdagen mottaga det sista av mina internetbeställningar.

Julen är räddad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar