På den här sidan kommer jag skriva om vad som händer i mitt liv (och vad som händer i mitt huvud). Som rubriken avslöjar så kommer jag inte posta något här varje dag, utan när jag har tid att skriva så skriver jag, och det är högst troligen inte samma dag som det jag skriver om har hänt.

fredag 17 januari 2014

Smör-nazist

En kollega till mig sade att om man ser till att smöret i ens smörpaket alltid har en vågrät yta så är man en smör-nazist. Hon var det själv, och tydligen är jag det också.

Så här såg mitt smör ut idag vid lunch:



Jag är medveten om att jag alltid tar smör från den högsta punkten i paketet, men det är ju för att det är mest praktiskt. Det är ju jobbigt att ha ett smörpaket med en stor grop i bara, eller hur? Så då är man tydligen smör-nazist :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar