På den här sidan kommer jag skriva om vad som händer i mitt liv (och vad som händer i mitt huvud). Som rubriken avslöjar så kommer jag inte posta något här varje dag, utan när jag har tid att skriva så skriver jag, och det är högst troligen inte samma dag som det jag skriver om har hänt.

måndag 3 mars 2014

Vilken dag!



Jaha, nu har man passerat ytterligare ett streck… Nu är 35 år fyllda.

Men vilken födelsedag det blev! WOW!

Det började med frukost på sängen med juice, yoghurt och bästa mackorna någonsin: stekt-ägg-macka!!
Senare på eftermiddagen var det fixat med barnvakter på lite olika håll och jag och min man gick ut på Jensens och åt. Det är väldigt gott där : ) Vi hade gott om tid också, så vi kunde hinna med deras cheesecake också, till dessert.
Men dagen var inte slut än. Nu kom den verkliga presenten: Joe Laberos show Inferno på Kulturhuset i Västerås!! Det var jätteroligt! Mr Labero själv var underhållande och humoristisk och otroligt fingerfärdig och lurig. Det satte verkligen hjärnan på prov att se showen!
Inferno varade ca en och en halv timme, och mellan tricken var det eld-show-uppvisning av medhjälparna i teamet, vilket gjorde att showen levde upp till sitt namn. Efteråt fanns det tid för autografer och min man hade såklart med sig sin autograf-jacka som fick bli signerad.

Det var verkligen en heldag och vi åkte hem till två trogna barnvakter (mormor och morfar) vid halv tio på kvällen, ca. Storkillen hade festligt på sitt håll eftersom han fick sova över hemma hos storkusinerna!
Tack till alla som ställde upp och ett SUPERTACK till min älskling som gjorde min 35-års-dag till en UNDERBAR dag!

P.S.
Vi lyckades parkera bredvid den här bilen... den kändes bekant på något vis.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar